3. 3. 2014.

NAJGORA - PREMIJERA NOVOG SINGLA!!!


Piše: Ivan Vuković

Samo dan nakon emitovanja emisije Paprazzo lov, Nataša Bekvalac napisala je svoju novu pesmu ekskluzivno saznaje SCANDAL!Prve reči pesme bile su:
- Priznajem, najgora sam...Sve ono što joj je bilo na duši, Nataša je pretočila u stihove pesme. Iako je bila jako zadovoljna učinjenim, tekst je odnela Draganu Brajoviću Braji da ga doradi i završi njen novi singl, koji je nastao kada je pevačica bila isprovocirana time što je u medijima opet povezana sa rukometašem Ljubom Jovanovićem. Nataša izgleda da svoje emocije posle raskida sa Vladom Vuksanovićem prenosi u pesmi, čiji tekst ekskluzivno objavljujemo:

Sa kim si, takav si...a ti si ipak moj
Kad god me ponizis, ti smanjis se za broj
Svoje mi poraze lepis na obraze
i sada vidim da ista sam ko ti...

Ref.
Najgora...sad sam ti ja
Najgora...nek svako zna
Najgora...gora od svih
Da sam bolja ne bih bila tvoja...
Najgora, a sta si ti....

Svoje mi strahove pod kozu uvlacis
Nece me boleti gde god me udaris...
Svoje mi poraze lepis na obraze
i sada vidim da ista sam ko ti...


Nataša će premijerno pesmu izvesti na poslednjem lajvu X Factora, koji se održava ove nedelje. Za svoj nastup Nataša je spremila specijalan stajling, ali i celokupan vizuelni deo koji će ga pratiti. Nataša je za SCANDAL! rekla: 
- Presrećna sam, osećam posebnu emociju, kao nikada do sada.


Нема коментара:

Постави коментар