28. 4. 2014.

MOJA SLOBODA NEMA CIJENU (MAGAZIN GRACIJA, Crna Gora 18.04.2014.)

Razgovarala: Mersiha Drinjaković


Srbijanska pop zvijezda Nataša Bekvalac (33) u martu je provela nezaboravan odmor u Parizu i Beču, proslavljajući sedmi rođendan kćerke Hane, ali i sestre, modne dizajnerke Kristine Bekvalac (29), koja ju je pratila na putovanju sa petogodišnjom kćerkom Petrom. "Čini mi se da je ovo bio dosad najzabavniji rođendan za moju Hanu, ali i Kristina i ja smo se divno provele i vratile u dječija vremena", kaže Nataša, čija je kćerka plod braka sa nekadašnjim vaterpolistom Danilom Ikodinovićem, od kojeg se razvela prije tri godine. Iako su ih srbijanski mediji "mirili" godinama nakon razvoda, Nataša je nedavno stavila tačku na "i" uklonivši sa ruke tetovažu, slovo D koje ju je podsjećalo na bivšeg muža. Zgodna pjevačica je početkom godine raskinula vjeridbu sa osam godina mlađim manekenom Vladom Vuksanovićem, a prijateljima priznala: "Vlada i ja nismo imali budućnost".Nije se još smirila prašina nakon prekida, a srbijanski mediji su se raspisali kako plavokosa Novosađanka ponovo ljubi nekadašnjeg rukometaša Partizana Ljubu Jovanovića, bivšeg dečka. Ipak, o svim ovim detaljima ne želi da razgovara, ali je za Graciju ipak malčice "odškrinula" vrata svog ljubavnog života.
U kakvim ste odnosima sa bivšim suprugom, s obzirom da novine pišu kako ste uklonili tetovažu sa njegovim imenom?
- O privatnim stvarima rijetko razgovaram, ali uvek postoje tračevi i žuta štampa koji tražeći odgovore sami izmišljaju priče i koje zauzimaju i više medijskog prostora nego što bih željela. S Danilom sam u dobrim odnosima jer iz našeg braka se rodilo divno biće, naša kćerka Hana, koju skupa odgajamo.
Vjerujete li i dalje u ljubav?
- Nikada nisam prestala vjerovati u ljubav. Isto tako sam shvatila da brak nužno ne znači sreću. Iako se obavezujete za život i u dobru i u zlu, često se u stvarnosti stvari ne odvijaju tim tokom. Izbjegavam da dajem bilo kakva obećanja, ali sam otvorena za život, želim da imam slobodu u svakom smislu. Svjedok sam primjera fenomenalnih bračnih odnosa oko sebe, a znam i one koji su u takvoj zajednici nesretni. Voljela bih da svi imaju slobodu i širinu koju imam, kao i luksuz da rade posao koji vole. U krajnjem slučaju, ljepše volite kada ste nezavisni, slobodni i kad je ljubav jedini razlog zbog kog ste s nekom osobom.

Čak  i ako znate da su danas takve veze rijetke?
- Znam da ne pripadam većini i beskrajno se radujem tome jer imam tu slobodu da sam nezavisna. Nezavisnost mi pruža slobodu u svakom smislu, a sloboda nema cijenu. Mnoge žene u brakovima ostaju iz nekih razloga koji nemaju veze s ljubavlju, a ljubav je, ustvari, jedini razlog zbog kog treba biti u braku i u to duboko vjerujem.
Iz jedne takve ljubavi rodila se Hana...
- Roditeljstvo je za mene najljepši, ali i najteži posao u kojem najviše uživam. Ja sam ona popustljiva strana, a za strogoću je zadužen Hanin tata. Mislim da nisam kasno shvatila da pametne osobe ne pokušavaju promijeniti druge ljude nego svoj odnos prema njima. Provodim daleko više vremena s Hanom jer mi je ona najvažnija. Za mene je ona dar od Boga, moj blagoslov. Možda zvuči kao fraza, ali istina je da je kćerka moja suština i pokretač svega dobrog i plemenitog u meni. Hana je zapravo najbolji dio mene i znam da će tako ostati zauvijek.
Ko je čuva kada ste Vi na gostovanjima?
- Imam sreću da imamo teta Miru, Hanina je dadilja i od četvrtog mjeseca njenog života živi s nama i dođe nam kao druga majka. Hana ima tu sreću da se za nju svi otimaju, moji roditelji, Danilovi roditelji, a naravno da provodi dosta vremena i sa svojim tatom. Ono što je najbitnije je da je uvijek okružena ljudima koji je vole.
O čemu ste sanjali kada ste bili mali?
- Iskreno sam sanjala o ovom što sam postala. Od malih nogu se bavim muzikom, sa sedam godina sam imala prvi nastup i čitav život sam vezana za muziku, tako da se, iskreno, nikad nisam zamišljala u nečem drugom.
Imate li svoju najdražu pjemu?
- Iako uživam u pjesmama bržih ritmova, balade su moj izbor. Kao i svaka žena, emotivna sam, a balade me uvijek mogu dotaći i probuditi mnogo više emocija u odnosu na veselije pjesme. Mislim da moja muzika pokazuje moje emocionalno sazrijevanje, jer kada čujem neke od svojih starih hitova shvatim da sam sada dosta zrelija (smijeh).
Kakvu muziku privatno slušate?
- Posljednih dana u našoj kući se sluša muzika koju biramo za Kristininu reviju (smijeh). Naravno da pratim trendove zbog posla, tako da u mom autu najčešće svira popularna strana muzika. Nađe se mjesta i za muziku nekih od mojih kolega i koleginica.
Kada neko kaže vjenčanje, šta prvo pomislite?
- Prvo se nasmijem od dragosti, zato što je to definitivno najljepši događaj u životu muškarca i žene, to je krunisanje ljubavi. Uvijek je bitniji sam sadržaj od forme, svjedoci smo mnogih vjenćanja i rastanaka, a za mene je naravno najvažnije da brak traje.
Na šta Vas asocira zlato?
- Najljepše je kada zlato darujete zlatu, onda zalto ima vrijednost. Definitivno je zlato povezano sa ženama i mislim da ne bi imalo vrijednost da nema žena, tako da koliko vrijednoj ženi poklanjate zlato, toliko zlato i vrijedi.
Kako biste opisali nakit kojem ste zaštitno lice?
- Dizajn nakita, njegova ljepota i pažljivi odabir, u kombinaciji s profesionalnim pristupom ljudi iz Swiss&Jewellery su me osvojili već na prvom sastanku. Energija ljudi je za mene jako bitna, a u ovom slučaju energije su se poklopile, što se vidi i na fotografijama.
Šta najviše volite od nakita?
- Ponekad mi se čini da pogrešan nakit odvlači pažnju od ljepote žene, ali dobar odabir zapravo daje kompletan izgled. Često dobijam nakit na poklon, ali on ne odgovara uvijek mom karakteru. S nakitom sam uvijek pažljiva, ali sam brendom Swiss&Jewellery pronašla nakit koji savršeno odgovara mom ukusu. Slogan Swiss&Jewellery - "Da trenutak vječnost postane" - savršeno mi opisuje trenutak darivanja nakita, ali i nadu za vječno trajanje ljubavi između dvoje ljudi.
Jesu li dijamanti ženini najbolji prijatelji?
- Kada nema boljih onda jesu (smijeh).
Kojem biste dizajneru voljeli da budete zaštitno lice?
- Sarađivala sam sa svim najboljim dizajnerima, ali ipak izdvajam sestru Kristinu za koju neskromno mislim da je najbolja.
Imate li modni fetiš?
- Nemam ga, najbitnije je da se čovjek dobro osjeća u svojoj koži, a ako moram da biram poslije toga su dobre cipele i torba.
Šta nikada ne biste obukli?
- Ono što je trenutno trendi, a ne stoji mi.
Šta obučete kada želite da izgledate seksi?
- Tu žene mnogo griješe: nije odjevna kombinacija nikad presudna, već energija kojom zračite i samopouzdanje.
Imate li neki kozmetički trik?
- Konstantna njega je neophodna, a ponovo kažem, najbitnije je da se osjećate dobro u svojoj koži, nosite dobru energiju i zračite unutrašnjom srećom.
Kako održavate kondiciju?
- Sportom se gotovo svakodnevno bavim, vježbam s ličnim trenerom i naravno vodim računa o zdravoj prehrani.
Šta Vas najviše može iznervirati?
- Uvijek me nasekiraju komentari ljudi koji nisu dobri i ljudska  zavist.
Bez čega ne izlazite iz kuće?
- Bez dobrog raspoloženja.


Нема коментара:

Постави коментар